موبوگرام غیرفعال شده است؛ ۵ برنامه جایگزین برای موبوگرام

امروز صبح کاربران موبوگرام با خطای «پوزش موبوگرام غیرفعال شده است – Sorry Mobogram is disabled» مواجه شده‌اند و گویا این پوسته‌ی غیر رسمی محبوب نیز به همکاران خود یعنی تلگرام طلایی و هات‌گرام پیوسته است.
هنوز هیچ اطلاعیه رسمی‌ای از سوی شرکت مادر موبوگرام «هانیستا» منتشر نشده است و میلیون‌ها کاربر موبوگرام سر در گم شده‌اند، در ادامه با مای ترفند همراه باشید تا بهترین جایگزین‌های موبوگرام را برای‌تان معرفی کنیم.
تلگرام رسمی
همانطور که پیش از این تکرار کرده‌ایم، بهترین جایگزین برای موبوگرام تلگرام اصلی است که از پلی‌استور و اپ استور دانلود شود، زیرا با استفاده از نسخه‌های غیر رسمی ممکن است اطلاعات شما به خطر بی‌افتد و معمولا تلگرام‌های غیر رسمی از طرف شما تبلیغاتی به دوستان‌تان در گروه‌ها و پیام‌های شخصی ارسال می‌کنند که ناخوشایند است.
تلگرام ایکس
تلگرام X یکی از تلگرام‌های رسمی است که توسط خود شرکت تلگرام ارائه شده است و از سرعت بیشتری برخوردار است، از ویژگی‌های جالب این نسخه از تلگرام، پیشنمایش پیام‌ها است، با نگه‌داشتن انگشتتان روی چت می‌توانید بدون آنکه پیام سین شود، محتوای داخل آن را مشاهده کنید.
تلگراف
تلگراف یکی از تلگرام‌های غیر رسمی قدیمی است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای موبوگرام باشد، این پوسته‌ی غیر رسمی جز اولین پوسته‌ها بود که قابلیت افزودن کاربران بیشتر را به برنامه‌ی خود اضافه کرده بود و همچنین همانند موبوگرام می‌توانید گروه‌ها کانال‌ها و… از یک دیگر جدا کنید و از فروارد پیشرفته و… همانند موبوگرام استفاده کنید.

تلگرام پلاس Plus Messenger
تلگرام پلاس یا همان پلاس مسنجر از قدیمی‌ترین پوسته‌های غیر رسمی تلگرام است که توسط برنامه نویسان غیر ایرانی نوشته شده است، این پوسته همانند موبوگرام از قابلیت جداسازی گروه و کانال و چت شخصی برخوردار است و همچنین می‌توانید فروارد بدون نقل‌وقول انجام دهید و تم دلخواه خود را طراحی کنید.
Bgram
این تلگرام غیر رسمی به تازگی منتشر شده است و کاربران زیادی را توانسته است جذب کند، این برنامه امکانات جالبی که موبوگرام داشته را دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای استفاده باشد. به عنوان مثال می‌توانید پیام‌ها را پیش از ارسال ادیت کنید و فروارد بدون نام انجام دهید و…

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطوری میشه مخاطب های پاک شده را بازیابی کرد؟ ویژه اندروید

آموزش افزودن قابلیت ارسال نظر در کانال‌های تلگرامی